Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ !

Δικαιώθηκε τελεσίδικα ο εκπαιδευτικός Κώστας Κορδάτος πρώην Δ/ντής ΤΕΕ Καινουργίου

Από το Πενταμελές Εφετείο Δυτικής Στερεάς Ελλάδας (Αγρίνιο)

Η δικαίωση του Κώστα του Κορδάτου για μας ήταν αναμενόμενη. Μετά την αναίρεση από τον Άρειο Πάγο της προηγούμενης απόφασης, το κατηγορητήριο κατέρρευσε. Χθες εκδικάστηκε (Παρασκευή 27-01-2017) στο Πενταμελές Εφετείο Δυτικής Στερεάς Ελλάδας (κακουργηματικές κατηγορίες). Πρόκειται...

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

ΔΗΛΩΣΗ: για τη μαθητεία στα ΕΠΑΛ

ΔΗΛΩΣΗ
για τη μαθητεία:
Έχουν ήδη αρχίσει οι συνεδριάσεις των συλλόγων ΕΠΑΛ για να κάνουν αίτηση στο πρόγραμμα της μαθητείας. Κυριαρχεί ο ανταγωνισμός, η ανασφάλεια μη βρεθούν οι συνάδελφοι χωρίς ώρες, αν δεν πάρουν μαθητεία κ.λ.π.
Η γραφειοκρατική και υπαλληλική προσέγγιση του δυϊκού συστήματος της γερμανικής μαθητείας (όροι των μνημονίων) θα οδηγήσουν την ΤΕΕ σε έναν στεγνό μηχανισμό διασύνδεσης της εκμετάλλευσης της παιδικής εργασίας σε μια...

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Παγωνιά; Οι τεμπέληδες καθηγητές φταίνε!

Παγωνιά; Οι τεμπέληδες καθηγητές φταίνε!
Τις προηγούμενες μέρες της πρωτοφανούς κακοκαιρίας που έπληξε τη χώρα των χιονοπτώσεων, των εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών και του παγετού, πολλά σχολεία της χώρας ιδιαίτερα της Β. Ελλάδας της Θεσσαλονίκης, της Εύβοιας, πολλών νησιών ακόμα και στο Σύνταγμα στην Αθήνα έπεσε χιόνι, παρέμειναν κλειστά. Αυτό αποτέλεσε ακόμη μια αφορμή για...

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

ΧΙΟΝΙΣΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΦΩΤΟ

Από το 1964 έχουν να δουν χιόνι στην Πόλη τους οι Αγρινιώτες!!!

Πόσους διορισμούς εκπαιδευτικών είπατε κ. υπουργέ;

Στην κάλυψη χρόνιων κενών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανακοίνωσε, για μια ακόμη φορά, ότι ετοιμάζεται να προχωρήσει η κυβέρνηση, μέσω του ΑΣΕΠ για αρκετές χιλιάδες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας «διϋπουργική σύσκεψη για τον τριετή προγραμματισμό των προσλήψεων αυτών, που θα αφορούν τα έτη...

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΕΙΡΗΝΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Του Πάνου Ντούλα,
Καθηγητή Αγγλικής,
Κόρινθος, 06/01/2017
pandou.paron@gmail.com

Η Περιγραφική Αξιολόγηση που καθιερώνει το Υπουργείο σε Δημοτικά-Γυμνάσια παρουσιάζει διάφορα προβλήματα και κυρίως δεν λύνει άλλα πιο σημαντικά (όπως πχ την αναπαραγωγή των κοινωνικών ανισοτήτων στην εκπαίδευση).
Έστω ότι έχουμε τάξη "τέλεια", με Χ αριθμό μαθητών-τριών, χωρίς κοινωνικές ανισότητες, με κατακτημένους τους βασικούς κώδικες επικοινωνίας από όλους το ίδιο, με συμφωνημένους από όλους των μαθησιακών στόχων και των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών, κτλ κτλ.
Ο σημερινός τρόπος αριθμητικής αξιολόγησης σε Δημοτικό-Γυμνάσιο έχει...