Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Λείπουν αίθουσες από το 2ο Λύκειο Αγρινίου!

Πληροφορούμαστε ότι στο 2ο Ενιαίο Λύκειο Αγρινίου υπάρχει πρόβλημα  με τον μεγάλο αριθμό μαθητών που γράφτηκαν στο σχολείο αυτό σε σχέσει με τον αριθμό αιθουσών που διαθέτει. 
Ο διευθυντής του σχολείου απευθύνθηκε, όπως μαθαίνουμε στο Δήμο Αγρινίου  για την παραχώρηση μιας αίθουσας από το διπλανό κτήριο (πρώην Μουσικό-φωτογραφία), που υφάρπαξε η ΔΕΠ Αγρινίου - με δικολαβίστικες ερμηνείες - και παρέδωσε μαζί με τη διοίκηση της εκπαίδευσης,  ολόκληρο το κτήριο (που ανήκει στη β/θμια εκπαίδευση) στο Πανεπιστήμιο, αλλά η αρμόδια Αντιδήμαρχος παιδείας του Δήμου σήμερα που υπάρχει πρόβλημα δεν παραχωρεί ούτε μια αίθουσα διδασκαλίας για το Λύκειο από το σχεδόν άδειο κτήριο! Ίσως έτσι να θεωρεί ότι υποβαθμίζεται ο χώρος με την είσοδο μαθητών!! Λέμε ίσως γιατί με αυτή τη δημοτική αρχή όλα πρέπει να τα υπολογίζεις... 
Αποτέλεσμα 20 μαθητές να μην μπορούν να φοιτήσουν στο σχολείο που γράφτηκαν τον Ιούνιο!!!  Αξίζει να σημειωθεί ότι στο σχολείο ήδη ....
έχουν συγκροτηθεί τμήματα με μεγάλο αριθμό μαθητών, κάτι που στο Λύκειο τουλάχιστο παιδαγωγικά κ.λ.π. δεν πρέπει να γίνεται αλλά και η απόφαση της ΟΛΜΕ είναι σαφής, για όχι πάνω από 25 μαθητές σε κάθε τάξη. 
Το πρόβλημα φέτος οξύνθηκε και στο 2ο Λύκειο, μετά το κλείσιμο του ιδιωτικού στη πόλη, όπου οι γονείς των μαθητών αυτών ψάχνουν για... το καλό δημόσιο μετά την ανολοκλήρωτη ματαιοδοξία τους στην ιδιωτική παιδεία.... Η προτεσταντική ρήση ο καθένας μόνος του και ο θεός για όλους στον παγκοσμιοποιημένο καπιταλισμό δεν ισχύει. Ας το καταλάβουν όλοι εκείνοι που εκ πεποιθήσεων υποστηρίζουν την οικονομία της αγοράς! 
Πάντως οι γονείς μιλάνε για επιλεκτικές εγγραφές που παραβιάζουν ακόμα και την χωροταξική κατανομή και μιλάνε για την εκ του μηδενός αξιολόγηση των δικαιολογητικών εγγραφής. 
Αλήθεια κυρία αντιδήμαρχος πως μιλάτε σεις και κάποιοι άλλοι παλιότερα, όπως προϊστάμενοι, αυτοδιοικητικοί παράγοντες, δημόσιοι καθηγητές, δάσκαλοι και  τόσοι άλλοι (βλέπε νεοπλουτισμός) για τα παιδιά των δημοσίων σχολείων, όταν για τα δικά σας παιδιά επιλέξατε την ιδιωτική εκπαίδευση; 
Με την ευκαιρία θέλουμε να τονίσουμε στην καθεστωτική δημοτική Αρχή και συγκεκριμένα στη κ. Αντιδήμαρχο (συνάδελφο;), ότι το Πανεπιστήμιο Δυτ. Ελλάδας δεν σώζεται με εμβαλωματικές καταστάσεις, αλλά με σοβαρή άρτια υλικοτεχνική υποδομή, με εστία για όλους τους φοιτητές, ακαδημαϊκό περιβάλλον αντίστοιχο των προσδοκιών ενός τέτοιου εκπαιδευτικού ιδρύματος, με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, με δημόσια χρηματοδότηση, με ερευνητικά και μεταπτυχιακά προγράμματα, με ανάλογη φοιτητική μέριμνα, επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων, διασύνδεση με την παραγωγή για τη στήριξη της αναγέννησης της τοπικής αγροτικής οικονομίας, ανάπτυξη εργαστηριακού κέντρου παραδοσιακών ποικιλιών, ανάδειξη αρχαιοτήτων της περιοχής και προπαντός όχι με μια άκαπνη διοικούσα επιτροπή που στην καλλίτερη περίπτωση βρίσκεται αποστασιοποιημένη από όλα αυτά και δεν μπορεί να δημιουργήσει το ανάλογο ακαδημαϊκό περιβάλλον και έναν διευρυμένο ζωτικό χώρο (απο τα Ιόνια έως τη Ευρυτανία διότι ο τοπικισμός και ο συντεχνιασμός που επικρατεί δεν το επιτρέπουν!
Η πολιτική βούληση για γίνουν όλα αυτά δεν υπάρχει, όπως φαίνεται απο το πρόγραμμα "ΑΘΗΝΑ" που εξάγγελλε το υπουργείο παιδείας και ως εκ τούτου ας σταματήσει επιτέλους αυτός ο φθηνός λαϊκισμός διότι στην τοπική κοινωνία υπάρχουν και ορισμένοι, που να πάρει ο "διάολος" καταλαβαίνουν και ξέρουν εάν μπορεί ένα πανεπιστήμιο να στεριώσει σε μια περιοχή, μπορούν και το διαχωρίζουν από το σουβλατζίδικο της γειτονιάς τους.
Τέλος να υπενθυμίσουμε και στη διεύθυνση του σχολείου και στους συναδέλφους μας ότι το παιχνίδι της "τυφλόμυγας" είναι πλέον ξεπερασμένο και δεν ξεγελιέται κανένας αν θέλουν να σώσουν κάτι από το δημόσιο σχολείο από το κοινωνικό τσουνάμι που έρχεται....  
Η τοπική ΕΛΜΕ έχει το λόγο μετά την καταγγελία των γονέων προς εμάς. Εμείς το καθήκον μας το κάναμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή