Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Η εκδοχή Κουκοδήμου για την παραίτησή του

Διαψεύδοντας τα δημοσιεύματα που ήθελαν να προχωρά στην παραίτησή από τη θέση του υφυπουργού Παιδείας λόγω ρήξης με τον υπουργό Ανδρέα Λοβέρδο, ο Κώστας Κουκοδήμος, αναφέρθηκε στους πραγματικούς λόγους που τον οδήγησαν στην απόφασή του αυτή, που έγινε γνωστή το πρωί της Δευτέρας.

Μιλώντας σε ραδιόφωνο ο Κώστας Κουκοδήμος ανέφερε ότι παραιτήθηκε «για καθαρά προσωπικούς λόγους» και πρόσθεσε: «Δεν υπάρχει καμία σκιά ή...
πρόβλημα ή ρήξη στη σχέση μου με τον Ανδρέα Λοβέρδο ή τον Αλέκο Δερμεντζόπουλο. Είναι καθαρά – και θέλω να το σεβαστείτε αυτό – προσωπικοί και οικογενειακοί οι λόγοι. Αρμοδιότητες έχουν βγει και έχουν μοιραστεί εδώ και καιρό από τον υπουργό και μάλιστα απλόχερα και δεν υπάρχει θέμα μεταξύ μας. Απεναντίας, τα πηγαίναμε πάρα πολύ καλά και μέσα σε τρεις μήνες πετύχαμε πολλά πράγματα. Απλώς έχω κάποιες υποχρεώσεις με τις οποίες πρέπει να ασχοληθώ».

Παράλληλα, στις πρώτες δηλώσεις αφότου γνωστοποιήθηκε η παραίτησή του, ο κ. Κουκοδήμος ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό που του ανέθεσε αυτή τη θέση «Αυτό δεν το ξεχνάω. Εξάλλου, είμαι από τους ανθρώπους που τον έχουν στηρίξει από την πρώτη στιγμή και το έχω αποδείξει αυτό, καθώς ήμουν στην πρώτη δεκάδα των στελεχών του κόμματος που τον στήριξαν ως πρόεδρο, με επίσημη ανακοίνωση και συνεχίζω να τον στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις», πρόσθεσε και κατέληξε: «Από την προηγούμενη Τετάρτη είχα ενημερώσει τον κ. Σταμάτη, τον κ. Μπούρα και τον ίδιο τον πρωθυπουργό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή