Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2014

Στο Γ/σιο-Λύκειο Εμπεσού ο Υφυπουργός Παιδείας Γ. Στύλιος (φωτό) - Δείτε την ομιλία του Λυκειάρχη

Σήμερα Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2014, επισκέφθηκε το Γενικό Λύκειο Εμπεσού ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Γεώργιος Στύλιος, συνοδευόμενος από υπηρεσιακούς παράγοντες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σχολικούς συμβούλους, καθώς και από το Δήμαρχο Αμφιλοχίας κ. Κοιμήση.

Στο σχολείο τον υποδέχθηκαν οι Διευθυντές Γ/σίου και Λυκείου, αντίστοιχα κ.κ. Βάϊος Παππάς και Θανάσης Σαρδέλης. Επίσης παρέστησαν ο ιερέας του χωριού, αιδεσιμότατος π. Χρήστος, ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Προύντζος, ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Εμπεσού κ. Μπαγιάτης, ο...
πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου κ. Μέρκος, ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Εμπεσού, ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Εμπεσού, εκπρόσωποι τοπικών φορέων και μεταφορείς, δημοτικοί σύμβουλοι και σύσσωμοι οι Σύλλογοι Διδασκόντων Γ/σίου και Γενικού Λυκείου Εμπεσού .
Ο κ. Στύλιος αφού ξεναγήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου και είδε τα ιδιαίτερα προβλήματα σχετικά με το κτιριακό, συνάντησε τους μαθητές. Προσφωνήθηκε από το Διευθυντή του ΓΕ.Λ Εμπεσού κ. Αθανάσιο Σαρδέλη και απευθυνόμενος στους μαθητές τόνισε το πραγματικό ενδιαφέρον της πολιτείας για τα υπαρκτά προβλήματα της εκπαίδευσης, λόγος για τον ο ίδιος σήμερα είναι παρών σ’ ένα επαρχιακό σχολείο του ορεινού Βάλτου. Υπογράμμισε την αξία της Παιδείας διαχρονικά και κάλεσε τους μαθητές να μελετούν και να προοδεύουν επ’ ωφελεία του ατομικού και συλλογικού συμφέροντος.
Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Δήμαρχος Αμφιλοχίας κ. Κοιμήσης και ευχήθηκε στα παιδιά καλή και δημιουργική χρονιά με όλο και περισσότερο καλύτερα αποτελέσματα από τους προηγούμενους.
Ευχές απηύθυναν ακόμη ο κ. Μπαρής, Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, ο Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών και Παιδαγωγικός Υπεύθυνος των σχολείων κ. Νάκος.
Στη συνέχεια ο κ. υπουργός συμμετείχε σε σύσκεψη μικρής διαρκείας με τους Συλλόγους Διδασκόντων των δύο σχολείων όπου άκουσε τα ιδιαίτερα προβλήματα των καθηγητών και απήντησε στις ερωτήσεις τους. Στο διάλογο πήραν μέρος γονείς και για αρκετά θέματα απήντησε ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αιτωλοακαρνανίας κ. Παπαθανασίου.
Ο υφυπουργός εξέφρασε την εκτίμηση πως τα προβλήματα βαίνουν μειούμενα και πως προτεραιότητα όλων μας πρέπει να είναι η ποιοτικότερη, αποτελεσματικότερη και ανθρωπινότερη εκπαίδευση.

Η προσφώνηση του Διευθυντή του ΓΕ.Λ Εμπεσού κ. Αθανάσιου Σαρδέλη
Αξιότιμε κ. Υπουργέ
Με χαρά και ιδιαίτερη τιμή χαιρετίζουμε την παρουσία σας στο σχολείο μας.
Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή όχι μόνο για την εκπαιδευτική κοινότητα αυτής της δυσπρόσιτης, ορεινής, επαρχιακής περιοχής η επίσκεψή σας, αλλά και για τους κατοίκους και γονείς των παιδιών μας, για να αντιληφθούν από κοντά το ενδιαφέρον της πολιτείας για την εκπαίδευση των νέων μας.
Το σχολείο του Εμπεσού, τόσο το Λύκειο, όσο και το Γυμνάσιο συγκεντρώνει μαθητές από πολλά και μακρινά χωριά, γεγονός το οποίο σε συνδυασμό με τα προβλήματα του οδικού δικτύου, κατεστραμμένοι και επικίνδυνοι δρόμοι, καθιστά την καθημερινή διαδρομή μαθητών και εκπαιδευτικών προς το σχολείο, ένα κουραστικό και δύσκολο ταξίδι για την «Ιθάκη». Οι μαθητές μας, λοιπόν, τα παιδιά σας, τα παιδιά μας και οι οικογένειές τους έχουν την τύχη να ζουν στη φύση και από τη φύση, καθώς ο μεγαλύτερος αριθμός οικογενειών ασχολείται με τη γεωργία και την κτηνοτροφία. Παράλληλα, όμως, αυτά τα παιδιά, που έχουν την τύχη να ζουν εδώ και να βιώνουν τα πλεονεκτήματα του τόπου, στερούνται αρκετών ερεθισμάτων και δραστηριοτήτων – ευκαιριών σε σχέση με τα παιδιά αστικών περιοχών, δημιουργώντας μας τον προβληματισμό κατά πόσο η απουσία ισότητας ευκαιριών, μπορεί τελικά να δώσει και ισότητα αποτελεσμάτων.

Τα φετινά αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ( 14 επιτυχόντες στους 22 υποψηφίους, ποσοστό επιτυχίας 65% περίπου) απέδειξαν περίτρανα ότι το αληθινό φιλότιμο των μαθητών μας και ο θερμός ζήλος και αφοσίωση των καθηγητών του δημόσιου σχολείου μπορούν να φέρουν υψηλά και ποιοτικά αποτελέσματα. Κι όλα αυτά χωρίς την «πλουσιοπάροχη» εξωσχολική υποστήριξη που δέχονται οι μαθητές των αστικών κέντρων.
Μπορεί να φτάσαμε και φέτος στην αρχή μιας ενδιαφέρουσας ημέρας, την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς, βρισκόμαστε επίσης στην αρχή μιας γιγαντιαίας προσπάθειας που όλοι οφείλουμε να κάνουμε για να φτάσουμε την εκπαίδευση των παιδιών μας σε ένα υψηλό , ανταγωνιστικό, μα πάνω από όλα μορφωτικο -ανθρωπιστικό επίπεδο.
Τα προβλήματα ωστόσο καιροφυλακτούν. Άμεση προτεραιότητα πρέπει να είναι η ενεργειακή «οχύρωση» του σχολείου, λόγω των ιδιαίτερων αντίξοων κλιματολογικών συνθηκών που επικρατούν, κυρίως, κατά την χειμερινή περίοδο. Χρειαζόμαστε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και διδασκαλίας ξένων γλωσσών. Ο εξοπλισμός (ηλεκτρονικός – μηχανολογικός) παραμένει παλαιός και απαιτείται ανανέωσή του.
Ανεπαρκή είναι και τα κονδύλια για τις λειτουργικές δαπάνες, ενώ λόγω παλαιότητας το σχολικό κτήριο χρειάζεται συντήρηση και επιδιορθώσεις.
Ως μαχόμενοι λειτουργοί της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καλούμαστε για μια ακόμη χρονιά, με την συμπαράσταση των γονέων, μέσα σε αντίξοες συνθήκες, να αντιμετωπίσουμε τα μεγάλα προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης. Αύξηση του ωραρίου, κατάργηση μεγάλου εκπαιδευτικών δομών, μισθοί πείνας, τιμωρητικός εγκλωβισμός μακριά από τη μόνιμη κατοικία, όσων οι εκπαιδευτικές ανάγκες επιτρέπουν τη μετακίνησή τους, έχουν εξαθλιώσει τις ζωές όλων μας.

κ. Υπουργέ

Στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς, ως εκπαιδευτικοί, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας διεκδικώντας μια παιδεία με αρχές, αξίες και ιδανικά. Μια παιδεία με ανθρώπινο πρόσωπο. Γιατί όποιον τύπο σχολείου και αν σχεδιάσουμε, αν δεν σχεδιάσουμε σχολείο για τον άνθρωπο, θα χαράζουμε στο κενό.
IMG_8585
IMG_8272
IMG_8282
IMG_8290
IMG_8322
IMG_8338
IMG_8341
IMG_8377
IMG_8383
IMG_8398
IMG_8410
IMG_8417
IMG_8429
IMG_8434
IMG_8440
IMG_8448
IMG_8452
IMG_8453
IMG_8461
IMG_8477
IMG_8489
IMG_8503
IMG_8533
IMG_8547
IMG_8553
IMG_8564

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή