Δυστυχώς η Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας πέρασε σε εποχές που η εκκλησία καθόριζε τη ζωή των σχολείων και των εκπαιδευτικών.
Γύρισε στην "λαναροποιημένη" εποχή του καθηγητικού φονταμενταλισμού, που για να εργαστεί κάποιος εκπαιδευτικός σε σχολείο έπρεπε να παίρνει τα διαπιστευτήρια από το ιερατείο με σαφή απόρριψη των αριστερών αγωνιστών καθηγητών, όπου το σύστημα εκείνο επέβαλε μια συντηρητική αντίληψη στην εκπαίδευση της περιοχής. Αυτό ζήλεψαν οι "νεόκοποι" εκπρόσωποι των .....
εκπαιδευτικών του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ και οργανώνουν λέει μαθήματα αλληλεγγύης με την εκκλησία σε μαθητές του Αγρινίου και της ευρύτερης περιοχής.Γύρισε στην "λαναροποιημένη" εποχή του καθηγητικού φονταμενταλισμού, που για να εργαστεί κάποιος εκπαιδευτικός σε σχολείο έπρεπε να παίρνει τα διαπιστευτήρια από το ιερατείο με σαφή απόρριψη των αριστερών αγωνιστών καθηγητών, όπου το σύστημα εκείνο επέβαλε μια συντηρητική αντίληψη στην εκπαίδευση της περιοχής. Αυτό ζήλεψαν οι "νεόκοποι" εκπρόσωποι των .....
Αναγορεύοντας μάλιστα έναν εφημέριο σε επιθεωρητή εκπαίδευσης και ενσωματώνουν δημόσιες υποστηρικτικές εκπαιδευτικές δράσης, που οφείλει το κράτος να παρέχει δωρεάν σε όλους τους μαθητές, σε έναν ρεφορμιστικό εθελοντισμό και σε μια "φιλανθρωπία" που προωθούν οι "ευρωλάγνοι" των σαλονιών σε αντίθεση με το κράτος πρόνοιας.
Μεταβιβάζουν καθαρά εκπαιδευτικές λειτουργίες στην εκκλησία, χωρίς να έχουν το ηθικό, εκπαιδευτικό και δεοντολογικό δικαίωμα σε έναν οργανισμό που έχει άλλη κοινωνική αποστολή με σαφή ενίσχυση της κυριαρχίας του δόγματος και της λατρείας. Αντίθετα από τις αρχές του συνδικαλιστικού κινήματος.
Όχι συνάδελφοι η ΕΛΜΕ ποτέ δεν είχε εμφιλοχωρήσει σε τέτοιες συντηρητικές αντιλήψεις και σε δυσκολότερες εποχές !
Μήπως γνωρίζει το Δ.Σ. τις θέσεις τις ΟΛΜΕ για αυτό το θέμα;
Είναι ενημερωμένο το Δ.Σ. που πήρε αυτή την απόφαση για το γεγονός ότι το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ήδη την λειτουργία σχολικών κέντρων ενισχυτικής διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2012-2013 (δείτε εδώ την υπουργική απόφαση) και με την ενέργειά του αυτή εκτίθεται πλέον ανεπανόρθωτα εκπαιδευτικά, συνδικαλιστικά και υπηρεσιακά;
Υπάρχει διοίκηση εκπαίδευση στο νομό να ασχοληθεί με το θέμα;
Τι τους καλούν ως ΕΛΜΕ να οργανώσουν οι εκπαιδευτικοί το φροντιστήριο της εκκλησίας ή τις υποστηρικτικές δομές του δημόσιου σχολείου, που οφείλουμε να υπηρετούμε και να διεκδικούμε τη διεύρυνσή τους και την έγκυρη λειτουργία τους; Έχουν άδικο τότε οι φροντιστές να μας καταγγείλουν για αναγκαιότητα της "παράλληλης" παιδείας, όπως την ονομάζουν και την αποδοχή του επιχειρήματός τους ότι οι συνάδελφοι στα πρωινά μαθήματα του σχολείου δεν ανταποκρίνονται πλήρως! Αναλαμβάνεται τεράστια ευθύνη έναντι των αγώνων του κλάδου και των συναδέλφων.
Προκύπτουν και ορισμένα ερωτήματα, όπως: Ποιοί έχουν την παιδαγωγική ευθύνη στα μαθήματα της εκκλησίας; Ποιος διασφαλίζει την ασφαλή παραμονή των μαθητών στο συγκρότημα; Πως θα διασφαλιστεί η μη επιρροή των μαθητών πέραν των σχολικών μαθημάτων; Ποιος επιλέγει και με τι κριτήρια τους εθελοντές εκπαιδευτικούς;
Συνδικαλιστικός ευτελισμός; η αδυναμία συνδικαλιστικής δράσης;
Ενημερωθείτε λίγο συνάδελφοι από τα πρακτικά της ΕΛΜΕ ή ρωτήστε πριν να μην εκτίθεστε.
Μας προσβάλλεται συνάδελφοι!!
"Σαρώστε τα όλα"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή