Αγρίνιο 2/8/2013
Των Αιρετών Παμποράκη Μανώλη και Κούστα Κων/νου του ΠΥΣΔΕ Αιτωλ/νιας
Στις πράξεις 23 και 24 το ΠΥΣΔΕ ασχολήθηκε με τα παρακάτω
θέματα:
1.
Πρόταση τοποθέτησης Υποψήφιων Διευθυντών σε κενές θέσεις σχολικών
μονάδων.
2.
Εξέταση
αιτήσεων για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου.
3. Παραίτηση εκπαιδευτικού από
θέση ευθύνης
4. Αναγνώριση μεταπτυχιακού
1. Το
ΠΥΣΔΕ στηριζόμενο στους πίνακες υποψηφίων Διευθυντών και στις δηλώσεις των
υποψηφίων πρότεινε ομόφωνα τα παρακάτω:
Σχολείο
|
Λόγος
αποχώρησης
|
Νέοι
Διευθυντές
|
Εκκρεμούν
οι τοποθετήσεις
|
Γυμνάσιο Αμφιλοχίας
|
Συνταξιοδότηση
|
Καραγιάννη Αναστασία
|
|
7ο Γυμνάσιο Αγρινίου
|
Συνταξιοδότηση
|
Κομπορόζος Γεώργιος
|
|
ΓΕΛ Παραβόλας
|
Συνταξιοδότηση
|
Καλογεράς Παύλος
|
|
ΓΕΛ Εμπεσού
|
Συνταξιοδότηση
|
Σαρδέλης Αθανάσιος
|
|
ΕΠΑΛ Βόνιτσας
|
Συνταξιοδότηση
|
Από το σύλλογο καθηγητών
|
|
ΕΠΑΣ Αγρινίου
|
Διαθεσιμότητα
|
Από το σύλλογο καθηγητών
|
|
ΕΠΑΛ Καινουργίου
|
Συνταξιοδότηση
|
Τσικριτέας Απόστολος
|
|
3ο ΓΕΛ Αγρινίου
|
Συνταξιοδότηση μετά τις 8-8-13
|
Πίτσας Ευστάθιος
|
|
Γυμνάσιο Θέρμου
|
Συνταξιοδότηση μετά τις 8-8-13
|
Μαραγιάννης Κων/νος
|
|
Γυμνάσιο Μαλεσιάδας
|
Συνταξιοδότηση μετά τις 8-8-13
|
Από πίνακα υποψηφίων Διευθυντών Γυμνασίων
|
Τα υπόλοιπα θέματα έγιναν αποδεκτά όλα ομόφωνα.
Συναδέρφισσες/ συνάδερφοι:
Οι εξελίξεις στο χώρο της
εκπαίδευσης είναι σαρωτικές. Το πολυνομοσχέδιο έγινε «νόμος» (ν. 4172/2013 –
ΦΕΚ 167/23-7-2013) του κράτους. Η εφαρμογή του άρθρου 82 κατακρεουργεί τη Δημόσια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και ένα μεγάλο κομμάτι της, με πολλούς μαθητές, εκχωρείται στον ιδιωτικό τομέα. Καταργήθηκαν 50 ειδικότητες
της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και 59 συνάδελφοι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα
από την 22η Ιουλίου στο νομό μας.
Στην παράγραφο 11 αναφέρεται: «Για το σχολικό
έτος 2013-2014, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και
δευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών καθώς και το πλεονάζον
εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γίνεται με
διαπιστωτική πράξη που εκδίδεται από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, με
βάση την επεξεργασία και τον συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί, με
ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης, στο προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του ν. 3848/2010
ηλεκτρονικό σύστημα…» (Survey). H προσθήκη αυτή
καταργεί στην πράξη τα Υπηρεσιακά Συμβούλια που δεν εισηγούνται πλέον τίποτε,
αλλά όλα εισηγούνται από το survey και τον υπουργό!!! Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης απλά έχουν την ευθύνη της
σωστής καταχώρησης των στοιχείων!
Με την ανακοίνωση
των αλλαγών στο Λύκειο (γενικό, τεχνικό)
και του ωρολογίου προγράμματος στο Γυμνάσιο το Υπουργείο Παιδείας αλλάζει
τις ώρες διδασκαλίας ανά μάθημα και ειδικότητα.
Στη Β΄ γενικού
Λυκείου επαναφέρει το κλασικό- πρακτικό και στη Γ΄ ανακατεύει τις κατευθύνσεις.
Με μια πρώτη
ανάγνωση άμεσα χαμένοι είναι οι συνάδελφοι των κλάδων Αγγλικών, Μουσικών,
Καλλιτεχνικών, Γυμναστών και Φιλολόγων. Σε ορίζοντα τριετίας χαμένοι είναι οι
συνάδελφοι των κλάδων Αγγλικών ,Μουσικών, Καλλιτεχνικών, Γυμναστών και Πληροφορικής.
Συναδέλφισσες/ συνάδελφοι:
Η
διεύθυνση Δ.Ε. επαναπροσδιορίζει τα κενά
και πλεονάσματα ανά ειδικότητα με τα νέα δεδομένα και θα τα στείλει στο
Υπουργείο Παιδείας.
Με την ψήφιση του νόμου για το νέο
Λύκειο θα ακολουθήσει νέα λίστα συναδέλφων για διαθεσιμότητα.
Αν συνυπολογίσουμε και τις σχεδόν ανύπαρκτες προσλήψεις αναπληρωτών, δομείται ένα εφιαλτικό τοπίο στο χώρο της Παιδείας.
Ο Σεπτέμβρης έρχεται, ας μας βρει ενωμένους και αποφασισμένους:
Όλοι μαζί μέσα από αγώνες μπορούμε να ανατρέψουμε την πολιτική του μνημονίου, να διώξουμε το φόβο και να αρχίσουμε να ελπίζουμε για καλύτερο αύριο.
Καλή Δύναμη!
Αν συνυπολογίσουμε και τις σχεδόν ανύπαρκτες προσλήψεις αναπληρωτών, δομείται ένα εφιαλτικό τοπίο στο χώρο της Παιδείας.
Ο Σεπτέμβρης έρχεται, ας μας βρει ενωμένους και αποφασισμένους:
Όλοι μαζί μέσα από αγώνες μπορούμε να ανατρέψουμε την πολιτική του μνημονίου, να διώξουμε το φόβο και να αρχίσουμε να ελπίζουμε για καλύτερο αύριο.
Καλή Δύναμη!
Με εκτίμηση
και συναδελφικούς χαιρετισμούς
Παμποράκης Μανώλης,
Κουστας Κων/νος
Αιρετοί του ΠΥΣΔΕ
Αιτωλ/νιας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή