ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Κύριε Υπουργέ, κ. Υφυπουργέ
Είναι γνωστό ότι τέλους του μήνα λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τις μεταθέσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας και Π/θμιας Εκπαίδευσης. Στα πλαίσια έκδοσης της σχετικής απόφασης από το υπουργείο, όπου θα καθορίζει και την διαδικασία του προσδιορισμού από τα ΠΥΣΔΕ των οργανικών κενών και πλεονασμάτων, σύμφωνα με την Α΄ ανάθεση κάθε κλάδου και ειδικότητας, σύμφωνα με τα ισχύοντα για τον
κλάδο μας ΤΕ1- προκύπτει μείζον υπηρεσιακό πρόβλημα διότι δεν μπορούμε να μετατεθούμε, όπως συμβαίνει με όλους τους άλλους κλάδους των συναδέλφων μας.
κλάδο μας ΤΕ1- προκύπτει μείζον υπηρεσιακό πρόβλημα διότι δεν μπορούμε να μετατεθούμε, όπως συμβαίνει με όλους τους άλλους κλάδους των συναδέλφων μας.
Συγκεκριμένα με την εφαρμογή της ισχύουσας Υ.Α. 118842/Γ2/17-9-2008, η οποία έχει σχέση με τις αναθέσεις στα ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ και οι οδηγίες αυτής, που τελικά τροποποιήθηκε από την Υ.Α. Γ2/140990/03/11/ 2008 για τον κλάδο ΤΕ1, με το αμφίσημο «δύναται» σε πρώτη (Α΄) ανάθεση των ......
εργαστηριακών μαθημάτων από τον κλάδο (ΑΡ1) ΤΕ01 του άρθρου 14 Ν. 1566/85. Δηλαδή καταργούνται έμμεσα οι μόνιμοι οι εργαστηριακοί εκπαιδευτικοί !
εργαστηριακών μαθημάτων από τον κλάδο (ΑΡ1) ΤΕ01 του άρθρου 14 Ν. 1566/85. Δηλαδή καταργούνται έμμεσα οι μόνιμοι οι εργαστηριακοί εκπαιδευτικοί !
Το πρόβλημα αυτό μάλιστα εδράζεται σε μία σειρά άστοχων αποφάσεων, όπου μεθοδευμένα η διεύθυνση σπουδών έχει συρρικνώσει αφενός μεν τις εργαστηριακές ώρες στα προγράμματα σπουδών των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, αφετέρου δε περιόρισε το πεδίο των αναθέσεων του κλάδου μας και μόνο ένα μικρό μέρος αυτών (περίπου 20% του προγράμματος) δίνονται σε δεύτερη (β΄) ανάθεση, που και σε πρώτη ανάθεση ακόμη να ήταν αθροιστικά σε κάθε σχολείο δεν αποτελούν ούτε τον μίνιμουμ αριθμό των ωρών για τη διατήρηση της οργανικής θέσης του κλάδου ΤΕ1, που είναι θεσπισμένες.
Με τον τρόπο αυτό δημιουργούνται τεχνητά πλεονάσματα στον κλάδο ΤΕ01 καιτεχνητές ελλείψεις στους κλάδους ΠΕ ενώ οι δικές μας οργανικές θέσεις κάθε φορά μετατρέπονται σε θέσεις αναπληρωτών, για την διδασκαλία των θεωρητικών μαθημάτων ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, που θα έπρεπε η υπηρεσία να αναθέτει στο μόνιμο προσωπικό πρώτα τα θεωρητικά μαθήματα της ειδικότητάς τους, και στην συνέχεια όταν δεν καλύπτουν ωράριο και δεν δημιουργεί υπεραριθμία σε μόνιμο εκπαιδευτικό του κλάδου ΤΕ1 στη σχολική του μονάδα ή και στα σχολεία που εξυπηρετεί το ΣΕΚ, τότε να λογίζονται και εργαστηριακές ώρες σε αυτούς τους συναδέλφους για να μην κρίνονται υπεράριθμοι. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι οι αποφάσεις περί αναθέσεων που δεν ορίζεται με απόλυτο τρόπο η δυνατότητα διδασκαλίας σε πρώτη (Α΄) ανάθεση των εργαστηριακών μαθημάτων και το εργαστηριακό μέρος των μικτών από το κλάδο ΤΕ1, σήμερα οι συνάδελφοί μας δεν έχουν τη δυνατότητα της μετάθεσης καταργώντας συνταγματικά και υπηρεσιακά δικαιώματα τα οποία ισχύουν για όλους τους άλλους εκπαιδευτικούς.
Το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ εκτιμώντας την όλη κατάσταση που έχει διαμορφωθεί και γνωρίζοντας τα πραγματικά δεδομένα στα σχολεία καλεί την πολιτική ηγεσία τουΥπουργείου Παιδείας για τα εξής:
- Κατά την συγκρότηση της σχετικής απόφασης για τις μεταθέσεις (σχολ. έτος 2013-2014) να αναφέρεται ξεκάθαρα ότι κατά τον προσδιορισμό των κενών και πλεονασμάτων από τα ΠΥΣΔΕ, τα εργαστηριακά και σχεδιαστικά μαθήματα των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ να υπολογίζονται σε πρώτη (Α’) ανάθεση στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΤΕ1 Ν. 1566/85.
- Οι αναθέσεις μαθημάτων στην ΤΕΕ, όπως και οι διάφορες αμφίσημες οδηγίες που εκδίδονται κάθε φορά από τη Δ/νση σπουδών το «αμαρτωλό» αυτό τμήμα, αντί να είναι αποτέλεσμα κάποιας συντεχνιακής «παρέας» πρέπει επιτέλους να είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς με την συμμετοχή μας, όπως και κάθε εμπλεκόμενου εκπ/κού φορά για να γίνουν εργαλεία για την πολυπόθητη αναβάθμιση της ΤΕΕ, που και εμείς επιδιώκουμε.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ – ΚΛΑΔΟΥ ΤΕ01
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΔΑΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΛΟΥΔΙΩΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή