Ανακοινώθηκαν την Παρασκευή οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών. Το Αγρίνιο για μια ακόμη φορά έπιασε κορυφή
Με την ανακοίνωση των βαθμολογιών των μαθημάτων των πανελλαδικών εξετάσεων, έλαβε τέλος η αγωνία των μαθητών και των οικογένειών τους, τουλάχιστον γι’ αυτό το στάδιο του μεγάλου αγώνα που ονομάζεται «εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση». Οι βαθμολογίες εκδόθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας χθες το μεσημέρι στη μία. Οι περίπου 100.000 μαθητές που έλαβαν....μέρος στις εξετάσεις ενημερώθηκαν για τους βαθμούς τους τόσο από τους πίνακες που αναρτήθηκαν στα λύκεια όλης της χώρας, όσο και ηλεκτρονικά μέσω διαδικτύου.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η «Συνείδηση» εντόπισε και μίλησε με τους αριστεύσαντες των λυκείων του Αγρινίου, οι οποίοι κατέβαλαν κάθε προσπάθεια όλη την σχολική χρονιά και εξασφάλισαν πραγματικά μεγάλους βαθμούς πρόσβασης.
http://www.agriniopress.gr/?p=28043 -
Ο Βαγγέλης Τζώρας από το ιδιωτικό λύκειο «Παναγία Προυσιώτισσα», ξεχώρισε με τις επιδόσεις του, πιάνοντας 19.600 μόρια κι εξασφαλίζοντας σίγουρα μια θέση στην Ιατρική Σχολή Αθηνας.
Στο 1ο Λύκειο Αγρινίου, πρώτος στη βαθμολογία των πανελλαδικών εξετάσεων ήρθε ο Κωνσταντίνος Νταγιάντας του Χαριλάου, με βαθμό πρόσβασης 19.13. Δεύτερη η Κλεάνθη Σαρδέλη του Ανδρέα με 19.02 και την τρίτη θέση κατέβαλε η Βασιλική Μπούσγου του Ιωάννη με 18.9.
Στο 2ο Λύκειο, την υψηλότερη βαθμολογία κατέκτησε η Ελπίδα Ζιαβρά του Νικολάου με βαθμό πρόσβασης 19.33. Ακολούθησε ο Φώτης Παναγιωτόπουλος του Σπύρου με 18.98 και η Μαρία Σώλου του Ιωάννη, με 18,75.
Στο 4ο Λύκειο, πρώτος είναι ο Δημήτρης Σταυρέλος του Ευαγγέλου με 18.7. Έπειτα έρχεται ο Ανδρέας Μανάκης του Σωτηρίου με 18.55 και τέλος η Γεωργία Καπέλη του Δημητρίου, με βαθμό πρόσβασης 18.47.
Επιτυχίες σημείωσε και το 5ο Λύκειο Αγρινίου, το οποίο ανέκαθεν αδίκως κακολογείται και μπαίνει «απέναντι» από τα υπόλοιπα σχολεία στη συνείδηση των Αγρινιωτών, κυρίως εξαιτίας της τοποθεσίας που βρίσκεται. Στο σχολείο αυτό την πρώτη θέση ως προς τον βαθμό πρόσβασης, πήρε ο Παντελεήμων Ζαλοκώστας του Γεωργίου με 18.88. Στην δεύτερη θέση ισοβάθμησαν με 16.95 η Δήμητρα Τσάκνη του Θωμά και η Σταυρούλα Βλάχου του Σωτηρίου, ενώ ακολούθησε η Τέα Ποσνιάρη, με βαθμό πρόσβασης 15.90.
Στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου τον υψηλότερο βαθμό πρόσβασης (18.50), έχει ο Ευστάθιος Αποστολάκης του Νικολάου.
Επιδιώξαμε και συναντήσαμε αρκετούς εκ των αριστευσάντων, κατόπιν άδειας από τις οικογένειές τους, καθώς οι βαθμοί αποτελούν προσωπικό δεδομένο του κάθε μαθητή. Οι αριστεύσαντες μαθητές μας μίλησαν για την εμπειρία των πανελλαδικών εξετάσεων και έδωσαν τις συμβουλές τους προς αυτούς οι οποίοι θα τους ακολουθήσουν στον στίβο της εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, συμβούλευσαν τους μαθητές που θα διαγωνιστούν του χρόνου στις πανελλαδικές να είναι συνεπείς και να οργανώνουν σωστά τον χρόνο τους, χωρίς να καταφεύγουν σε υπερβολές. Παράλληλα, τόνισαν ότι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το να μην αφήνουν μαθησιακά κενά, ούτε στην τρίτη λυκείου ούτε στις προηγούμενες τάξεις.
Ο Βαγγέλης Τζώρας φοίτησε στο ιδιωτικό λύκειο «Παναγία Προυσιώτισσα». Μας είπε ότι γι’ αυτόν «η χρονιά είχε πολύ και συστηματικό διάβασμα», και συνέχισε: «Το διάβασμα πρέπει να γίνεται σε όλες τις τάξεις, όχι μόνο την τελευταία χρονιά. Πρέπει να το θέλεις πολύ και να το έχεις βάλει στόχο για να περάσεις». Ο ίδιος είχε πάντα το όνειρο να γίνει γιατρός, και η σκληρή του προσπάθεια θα ανταμειφθεί με μια θέση στην Ιατρική Σχολή της Αθήνας, καθώς «έπιασε» 19.600 μόρια στις Πανελλαδικές, μια από τις υψηλότερες βαθμολογίες πανελλαδικά!
Ο Κωνσταντίνος Νταγιάντας φοίτησε στο 1ο λύκειο και στοχεύει στο τμήμα Μηχανολόγων-Μηχανικών του Πολυτεχνείου. Πέρα από το διάβασμα για τις πανελλαδικές, ασχολούνταν και με την μαθηματική εταιρεία και θεωρεί πως αυτό τον βοήθησε πολύ. Συμβουλεύει τους μαθητές που συμμετέχουν στις πανελλαδικές να προσέχουν τους καθηγητές τουςνα στοχεύουν ψηλά και να παίρνουν γνώσεις απ’ όπου μπορούν.
Η Κλεάνθη Σαρδέλη, από το 1ο λύκειο, μας είπε τα εξής: «Είμαι πολύ ευτυχισμένη που περνάω στη σχολή που στόχευα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές μου στο πρώτο Γενικό Λύκειο, τον διευθυντή του σχολείου, τον κύριο Μάλενο και τον φροντιστή μου τον κύριο Ξυγκά, που με στήριξαν και κυρίως την οικογένειά μου. Δεν υπάρχει κάποιο συστατικό επιτυχίας αλλά χρειάζεται διάβασμα, καλή ψυχολογία, θετική σκέψη και υγιεινή διατροφή».
Η Μαρία Σώλου, από το 2ο λύκειο, μας δήλωσε: «Είναι πολύ κουραστική η προσπάθεια για τις πανελλαδικές. Το καλύτερο θα ήταν να υπάρχει διαφορετικό σύστημα. Θα πρέπει να υπάρχει μέτρο. Δεν χρειάζεται υπερβολικό διάβασμα αλλά ουσιαστικό. Τώρα σκέφτομαι που θέλω να περάσω».
Η Ελπίδα Ζιαβρά, επίσης από το 2ο λύκειο, μας είπε ότι «θέλει προσπάθεια και σύστημα. Δεν πρέπει να αφήνουμε κενά ούτε από τις προηγούμενες τάξεις. Θέλω να δηλώσω στρατιωτικές σχολές από το πρώτο πεδίο ή διαφορετικά ψυχολογία ή νομική».
Η Τέα Ποσνιάρη, ήταν μαθήτρια του 5ου γενικού λυκείου. Θέλει να περάσει σε κάποια παιδαγωγική σχολή αλλά δεν αποκλείει και να ξαναδώσει για να πιάσει καλύτερη βαθμολογία. Για την Τέα, «η χρονιά ήταν δύσκολη και ήθελε πολύ και συστηματικό διάβασμα αλλά και στήριξη από την οικογένεια». Συμβουλεύει όσους συμμετέχουν στις πανελλαδικές να μην είναι υπερβολικοί και να αφιερώνουν και λίγο χρόνο στον εαυτό τους.
Ο Παντελής Ζαλοκώστας, μαθητής του 5ου γενικού λυκείου, αν και είχε μια δύσκολη χρονιά θεωρεί πως οι κόποι του ανταμείφθηκαν και με την υψηλή βαθμολογία που εξασφάλισε θα περάσει στη νομική σχολή. Η συμβουλή που δίνει στους επόμενους μαθητές, είναι «να αξιοποιούν τον χρόνο τους και να μην αγχώνονται».
Η Δήμητρα Τσάκνη, και αυτή μαθήτρια του 5ου λυκείου, χαρακτηρίζει ως μια «ζόρικη και δύσκολη χρονιά την τρίτη λυκείου». Κατά την γνώμη της, χρειάζεται συγκέντρωση στο διάβασμα αλλά και ξεκούραση και σωστή διατροφή. Συνιστά στους μαθητές να έχουν υπομονή κι επιμονή. Η ίδια θέλει να περάσει στη Νομική ή στην Ιατρική.
Ο Ευστάθιος Αποστολάκης του Νικολάου, ήταν μαθητής του Μουσικού λυκείου. Μιλώντας στη «Συνείδηση», είχε να πει τα εξής: «Το μυστικό είναι να έχεις οργανωμένο διάβασμα. Δεν είναι απαραίτητο το υπερβολικό διάβασμα, περίπου 4 ώρες καθημερινά, με μεγάλη συγκέντρωση είναι αρκετό. Έγραψα όσο περίμενα. Ενδιαφέρομαι για τη Ιατρική και ως επόμενη επιλογή έχω την σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών της Πάτρας. Ευχαριστώ τους καθηγητές του σχολείου και του φροντιστηρίου που με υποστήριξαν και κυρίως την οικογένειά μου από την οποία είχα υποστήριξη στο δύσκολο αυτό αγώνα.
Κώστας Καρακώστας – Κωνσταντίνος Χονδρός
εφημερίδα «Συνείδηση»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή