Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Καβγάς Μανιτάκη – Μητρόπουλου στη Βουλή

Ασυνήθιστη έκρηξη του Αντώνη Μανιτάκη στη Βουλή, καθότι τον διέκοπτε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ
Αλέξης Μητρόπουλος, επιμένοντας ότι “θα απολυθούν δημόσιοι υπάλληλοι”.
«Γιατί τόση χαρά, τόσο πάθος, τόσος αγώνας να αποδείξετε ότι θα απολυθούν υπάλληλοι; Και εγώ να λέω συνεχώς ότι δεν .... θα απολυθούν. Εγώ το διάβασα το μνημόνιο. Κάνω αγώνα για ένα κοινό σκοπό, για να μην γίνουν απολύσεις. Αν το θέλετε και εσείς αυτό βοηθήστε με και μην μου κάνετε αντιπολίτευση. Γιατί αμφισβητείτε τις προθέσεις μου; Δεν έχετε διαβάσει το μνημόνιο λέτε μόνο κάποια αποσπάσματα και χρησιμοποιείται μια δικολαβίστικη πρακτική. Δεν απολογούμαι για το μνημόνιο, αλλά για αυτά που κάνω εγώ”, είπε εν εξάλλω ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Ο κ. Μητρόπουλος ζήτησε επί προσωπικού το λόγο και απάντησε στον υπουργό ότι είναι όνειδος αυτά που είπε ο υπουργός και κυρίως η φράση δικολαβίστικη πρακτική και πρόσθεσε: «Εδωσα αγώνες από μαθητής κατά της Χούντας για να είστε σήμερα εδώ και να κάνετε αυτά που κάνετε. Περιμένω μέχρι το τέλος της συνεδρίασης να μου ζητήσετε συγγνώμη».
enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή