Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Όχι πείτε μου....ΣΕ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΑ;

Κυρίες/Κύριοι,
Είμαι μία από τους απολυμένους Μόνιμους Δημοσίους Υπαλλήλους του ΙΚΑ μέσω ΑΣΕΠ κατηγορίας ΤΕ (Τεχνολογικής Εκπαίδευσης).
Είμαι μητέρα 2 παιδιών με το μικρότερο να γεννήθηκε στις 26/1/2013.
Στις 7/2/2013, όπου ήμουν λεχώνα 12 ημερών, κοινοποιήθηκαν μέσω e-mails στα υποκαταστήματα όπου εργαζόμασταν οι απολύσεις μας.
Απευθύνομαι κυρίως στις γυναίκες-μητέρες-εργαζόμενες....Πως θα σας φαινόταν εάν στην περίοδο λοχείας σας ΑΠΟΛΥΟΣΑΣΤΑΝ;;;;
Βρίσκομαι στα πρόθυρα επιλόχειου κατάθλιψης...κλαίω συνεχώς...δεν μπορώ να χαρώ τα παιδάκια...
Και ερωτώ; ΣΕ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΑ;
Που το 2008 αναζητώντας μια σταθερή και σίγουρη εργασία, έκανα τα χαρτιά μου για την προκήρυξη της Αγροτικής Τράπεζας;

Που στη 1/7/2009 έκλαψα απο ευτυχία και ανακούφιση, βλέποντας το όνομά μου στους επιτυχόντες των προσωρινών πινάκων του διαγωνισμού;

Που στις 9/3/2010 έλαβα την πρώτη επιστολή από την ΑΤΕ όπου μου ζητούσαν να στείλω τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να περάσω από ιατρικές εξετάσεις ώστε να προχωρήσει ο διορισμός μου;

Που ενημέρωσα ως όφειλα τον τότε εργοδότη μου στον ιδιωτικό τομέα όπου εργαζόμουν ήδη 4 χρόνια, ότι διοριζόμουν στην ΑΤΕ, καθώς είχα ήδη λάβει την επιστολή και βάσει νόμου έπρεπε εντός λίγων εβδομάδων να ορκιστώ, ώστε να αναζητήσει υπάλληλο για να με αντικαταστήσει;

Που ενώ περνούσαν οι μέρες, οι εβδομάδες και ενώ επικοινωνούσα σχεδόν κάθε εβδομάδα με την Διεύθυνση Διοικητικού Προσωπικού της ΑΤΕ, με διαβεβαίωναν ότι ήταν θέμα ημερών να με καλέσουν για να παρουσιαστώ ισχυριζόμενοι διάφορα κωλύματα;

Που ο εργοδότης μου είχε ήδη βρει αντικαταστάτη και με πίεζε να παραιτηθώ αλλά για καλή (!!!) μου τύχη ήμουν έγκυος στο πρώτο μου παιδάκι και προστατευόμουν από τον νόμο;

Που τέλος του 2010, ενώ οι μισοί σχεδόν επιτυχόντες της ίδιας κατηγορίας με εμένα εργάζονταν ήδη στην ΑΤΕ, κυβέρνηση και ΑΤΕ αποφάσισαν, λόγω των προσφυγών που είχαμε ήδη κάνει πολλοί από εμάς στη δικαιοσύνη, και για να αποδεσμεύσουν την ΑΤΕ από το βάρος των προσλήψεών μας, να ψηφιστεί νόμος σύμφωνα με τον οποίο όσοι δεν διοριστήκαμε στην ΑΤΕ να απορροφηθούμε στο ΙΚΑ, το οποίο είχε τραγικές ελλείψεις προσωπικού, με την προϋπόθεση να μην έχουμε την παραμικρή απαίτηση και αξίωση έναντι της ΑΤΕ (άσχετα αν ήταν παράνομη η όλη καθυστέρηση των προσλήψεών μας);

Που ενώ έκανα τα χαρτιά μου για την ΑΤΕ ξαφνικά βρίσκομαι στο ΙΚΑ χωρίς δικαίωμα επιλογής;

Που ενώ μας έστειλαν στο ΙΚΑ δεν υπήρχαν οργανικές θέσεις για την κατηγορία στην οποία ανήκα με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η ομηρία μου στην αβεβαιότητα;

Που τελικά μετά από 11 μήνες από την ψήφιση του νόμου που μας έστελνε στο ΙΚΑ, με κάλεσαν να παρουσιαστώ στο ΙΚΑ;

Που για να παρουσιαστώ στο ΙΚΑ, παραιτήθηκα από την προηγούμενή μου εργασία όπου εργαζόμουν 5,5 χρόνια;

Που δεν γνώριζα ότι, ενώ με “στέλνουν” στο ΙΚΑ υπήρχε μια άλλη προκήρυξη που προοριζόταν για το ΙΚΑ και η οποία είχε “παγώσει” βάσει του νόμου περί παγώματος των προσλήψεων;

Που εξαγριώθηκαν οι επιτυχόντες της συγκεκριμένης προκήρυξης διαδίδοντας ότι τους παίρνουμε τις θέσεις ενώ κάτι τέτοιο δεν ίσχυε καθώς αφενός, υπήρχε ΦΕΚ σύμφωνα με το οποίο οι οργανικές θέσεις των επιτυχόντων συνέχιζαν να υπάρχουν στο ΙΚΑ και αφετέρου θέσεις ΤΕ δεν υπήρχαν στην προκήρυξή τους εκτός από 8 στην Αθήνα;

Που ξαφνικά έπρεπε να πληρώσω δικηγόρο για να υπερασπιστώ τα αυτονόητα απέναντι στους άλλους επιτυχόντες;

Που γίνεται το δικαστήριο και βγαίνει η απόφαση σύμφωνα με την οποία κρίθηκε ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ο νόμος με τον οποίο με έστειλαν στο ΙΚΑ και έπρεπε να ακυρωθεί ο διορισμός μου;

Που ενώ είμαι λεχώνα 12 ημερών μαθαίνω ότι απεστάλη στο υποκατάστημά όπου ανήκα η απόλυσή μου μέσω E-MAIL!!!

Που χωρίς να φταίω ξαφνικά μένω στον δρόμο, χωρίς δυνατότητα να πάρω ούτε ταμείο ανεργίας ούτε επίδομα λοχείας, γιατί ΚΑΠΟΙΟΙ αποφάσισαν να με στείλουν στο ΙΚΑ;;;;;

Που ενώ το θέμα είναι καθαρά πολιτικό, οι πολιτικοί οι οποίοι μας έφεραν σ' αυτή την κατάσταση, δεν δέχονται να ψηφίσουν τροπολογία σύμφωνα με την οποία να μας επανατοποθετούν στο ΙΚΑ ή σε άλλο φορέα ώστε να διορθωθεί η αδικία;

Που πρέπει να ξαναπληρώνω δικηγόρο για να υπερασπίσω το δίκιο μου ούσα άνεργη;

Που με κατάντησαν να βρίσκομαι στα πρόθυρα επιλόχειου κατάθλιψης με την απόλυση και την όλη κατάσταση στην οποία έχω επισέλθει;

Όχι πείτε μου....

ΣΕ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΑ;

Μια απελπισμένη απολυμένη μόνιμη δημόσιος Υπάλληλος μέσω ΑΣΕΠ, λεχώνα και μητέρα 2 μικρών παιδιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή