Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Απόλυση μονίμου Υπαλλήλου διορισμένου μέσω ΑΣΕΠ

Είμαι ένας από τους απολυμένους Μόνιμους Δημοσίους Υπαλλήλους του ΙΚΑ μέσω ΑΣΕΠ κατηγορίας ΔΕ (Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης).

- Είμαι πατέρας 3 μικρών παιδιών.
- Στις 7/2/2013 κοινοποιήθηκε η απόλυσή μου μέσω e-mail στο υποκαταστήμα ΙΚΑ όπου εργαζόμουν.
- Με ώθησαν ήδη στην οικονομική καταστροφή. Ο οικονομικός μου προγραμματισμός ως πενταμελής οικογένεια τινάχτηκε στον αέρα. Ήδη δυσκολευόμουν να τα βγάλω πέρα οικονομικά και τώρα ως άνεργος πατέρας με τρία παιδιά πρέπει να συνειδητοποιήσω ότι πρέπει να τρέξω στο συσίτιο της εκκλησίας!
- Και ερωτώ; ΣΕ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΑ;
- Που το 2008 αναζητώντας μια σταθερή και σίγουρη εργασία, έκανα τα χαρτιά μου για την προκήρυξη της Αγροτικής Τράπεζας;
- Που στις 19/01/2010 έκλαψα απο ευτυχία και ανακούφιση, βλέποντας το όνομά μου στους διοριστέους του διαγωνισμού;
- Που τέλος του 2010, ενώ αρκετοί επιτυχόντες εργάζονταν ήδη στην ΑΤΕ, κυβέρνηση και ΑΤΕ αποφάσισαν, λόγω των προσφυγών που είχαμε ήδη κάνει πολλοί από εμάς στη δικαιοσύνη, και για να αποδεσμεύσουν την ΑΤΕ από το βάρος των προσλήψεών μας, να ψηφιστεί νόμος σύμφωνα με τον οποίο όσοι δεν διοριστήκαμε στην ΑΤΕ να απορροφηθούμε στο ΙΚΑ, το οποίο είχε τραγικές ελλείψεις προσωπικού, με την προϋπόθεση να μην έχουμε την παραμικρή απαίτηση και αξίωση έναντι της ΑΤΕ (άσχετα αν ήταν παράνομη η όλη καθυστέρηση των προσλήψεών μας);
- Που παραιτήθηκα από την προηγούμενη εργασία μου, όπου εργαζόμουν ήδη 6 συναπτά έτη και έπαιρνα σχεδόν τα διπλάσια λεφτά από όσα πήρα τον τελευταίο μήνα στο ΙΚΑ?
- Που ενώ έκανα τα χαρτιά μου για την ΑΤΕ ξαφνικά βρίσκομαι στο ΙΚΑ χωρίς δικαίωμα επιλογής;
- Που δεν γνώριζα ότι, ενώ με "στέλνουν" στο ΙΚΑ υπήρχε μια άλλη προκήρυξη που προοριζόταν για το ΙΚΑ και η οποία είχε "παγώσει" βάσει του νόμου περί παγώματος των προσλήψεων;
- Που εξαγριώθηκαν οι επιτυχόντες της συγκεκριμένης προκήρυξης διαδίδοντας ότι τους παίρνουμε τις θέσεις ενώ κάτι τέτοιο δεν ίσχυε καθώς υπήρχε ΦΕΚ σύμφωνα με το οποίο οι οργανικές θέσεις των επιτυχόντων συνέχιζαν να υπάρχουν στο ΙΚΑ;
- Που ξαφνικά έπρεπε να πληρώσω δικηγόρο για να υπερασπιστώ τα αυτονόητα απέναντι στους άλλους επιτυχόντες;
- Που ο δικηγόρος με υποστήριξε νομικά με τρόπο τηλεγραφικό (4 γραμμές) χωρίς να αντιλαμβάνεται την ανθρωπιστική , κοινωνική και οικονομικά διάσταση του θέματός μας και συνέβαλε εσκεμμένα στην ακύρωση του διορισμού μου.
- Που γίνεται το δικαστήριο και βγαίνει η απόφαση σύμφωνα με την οποία κρίθηκε ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ο νόμος με τον οποίο με έστειλαν στο ΙΚΑ και έπρεπε να ακυρωθεί ο διορισμός μου;
- Που χωρίς να φταίω ξαφνικά μένω στον δρόμο, χωρίς δυνατότητα να πάρω ούτε ταμείο ανεργίας, γιατί ΚΑΠΟΙΟΙ αποφάσισαν να με στείλουν στο ΙΚΑ;;;;;
- Που ενώ το θέμα είναι καθαρά πολιτικό, οι πολιτικοί οι οποίοι μας έφεραν σ' αυτή την κατάσταση, δεν δέχονται να ψηφίσουν τροπολογία σύμφωνα με την οποία να μας επανατοποθετούν στο ΙΚΑ ώστε να διορθωθεί η αδικία;
- Που πρέπει να ξαναπληρώνω δικηγόρο για να υπερασπίσω το δίκιο μου αν και είμαι άνεργος;
- Που με κατάντησαν να προσπαθώ να βρω εργασία σε μια εποχή οικονομικά παρηκμασμένη που μόλις οι εργοδότες ακούν ότι έχω τρία παιδιά με ελεηνολογούν ειρωνεύοντάς με, φτύνοντας τον κόρφο τους και λέγοντάς μου πως κάτι θα βρεθεί για εμένα. Τους ρωτάω που και απαντούν ίσως σε κάποιον άλλο εργοδότη.
- Που ο προηγούμενος εργοδότης και οι προηγούμενοι συνεργάτες μου γελούν με αυτό που έπαθα και θεωρούν πως σωστά το έπαθα, αφού άφησα την εργασία του ιδιωτικού τομέα για να ξεκουραστώ, όπως βέβαια νομίζουν, στην αγκαλιά του δημόσιου τομέα.

- Όχι πείτε μου....

- ΣΕ ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΑ;

Απολυμένος μόνιμος υπάλληλος ΙΚΑ-ΕΤΑΜ 
διορισμένος μέσω ΑΣΕΠ
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή