Σχόλιο απο το εκπαιδευτικό δίκτυο ALFAVITA, όπου αναδημοσίευσε το δικό μας σχόλιο για το Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας (δείτε εδω)
Έλληνες Γρηγορεῖτε!!!
Καταρχήν, πρέπει να εκφράσω τη ολόψυχη συμπαράστασή μου στην αδίκως διωκόμενη συναδέλφισσα.
Δεύτερον, πιστεύω ότι όλοι μας πρέπει να εκφράσουμε και εμπράκτως τη συμπαράστασή μας στην κ. Καρτέρη με την ίδια θέρμη που θα αντιδρούσαμε αν ήμασταν εμείς οι ίδιοι στη θέση της. Εκ του ιδιαίτερου ρόλου μας οφείλουμε να αναδείξουμε το τεράστιο πρόβλημα που έχει ανακύψει με τον αυξανόμενο εκφασισμό της κοινωνίας μας. Με ευχολόγια δε γίνεται τίποτα. Πρέπει να αναδείξουμε στους μαθητές και τους γονείς τους τις πραγματικές αιτίες ανόδου του φασισμού και του ρατσισμού. Και μεμονωμένα κάθε συνάδελφος μέσα στην τάξη με το να υλοποιεί τις ξεκάθαρες επιταγές των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών και συλλογικά από ..... τα συνδικαλιστικά μας όργανα.
Καλώ, λοιπόν, την ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ να πάρουν πρωτοβουλίες, καταρχήν, στήριξης της συναδέλφισσας και, στη συνέχεια, διοργάνωσης ημερίδων και κεντρικά και κατά τόπους από τις ΕΛΜΕ και τους συλλόγους Δασκάλων με θέματα α) σχετικά με τις αιτίες ανόδου του φασισμού και του ρατσισμού β) σχετικά με τις συνέπειες που υπέστησαν οι λαοί από την επικράτηση τους γ)σχετικά με το ρόλο των φασιστοειδών στη σύγχρονη ιστορία της πατρίδας μας, για την........προδοτική τους συνεργασία με τις γερμανικές δυνάμεις στην κατοχή και άλλα σχετικά.
Τρίτον, θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου για τη στάση του συνάδελφου διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ο οποίος, ενώ μετά την προκαταρκτική έρευνα θα μπορούσε να αποφανθεί ότι δεν υφίσταται κανένα θέμα για τη συναδέλφισσα, εντούτοις προχώρησε σε Ε.Δ.Ε..Να του θυμίσω του συναδέλφου ότι οι καιροί είναι πονηροί και καλό θα ήταν να μη λειτουργούμε με τρόπο τέτοιο, ώστε να καλύπτουμε μόνο τον εαυτό μας και τη θέση μας. Σε τόσο δύσκολους καιρούς για την παιδεία και το λαό μας θα κριθούμε και από την παλικαρίσια στάση που θα κρατήσουμε. Από το πόσο αλληλέγγυοι σταθήκαμε στο δίκιο των συναδέλφων.
Πρακτικές του τύπου «έχεις δίκιο, συνάδελφε, αλλά τι να κάνω το λέει και ο νόμος» σε τέτοιες εποχές είναι απαράδεκτες, μοιρολατρικές, βαθιά αντισυναδελφικές, έξω από το πνεύμα του σχολείου και εν τέλει ενισχύουν όλους αυτούς που θέλουν να διαλύσουν το δημόσιο και δημοκρατικό σχολείο και θέλουν να καταστήσουν τους εκπαιδευτικούς υποχείρια της εκάστοτε εξουσίας. Δεν μπορούμε να υπηρετούμε νόμους άδικους, νόμους που μας απολύουν, νόμους που καταστρέφουν τη ζωή του λαού μας.
Επειδή, όπως η τήρηση του νόμου (του πραγματικού νόμου) είναι αρετή, το ίδιο και η καταπολέμηση των ανελεύθερων νόμων και καθεστώτων είναι αρετή. Γράφει σχετικά ο Έρμαν Έσσε: «Αυτή η ίδια η ανθρωπότητα που εκθειάζει την υπακοή στους αυθαίρετους νόμους της και την απαιτεί σαν την υπέρτατη αρετή, διαφυλάσσει το αιώνιο της πάνθεο για κείνους που περιφρόνησαν αυτή την απαίτηση και προτίμησαν να πεθάνουν μάλλον παρά να προδώσουν την ισχυρή τους άποψη».
Η άποψη του Έρμαν Έσσεας είναι οδηγός σε όλους αυτούς τους συναδέλφους που ηγούνται σήμερα του δημόσιου σχολείου: Περιφερειακοί διευθυντές, προϊστάμενοι, σχολικοί σύμβουλοι, διευθυντές να ξέρουν πως ότι και να ισχυριστούν, στο τέλος θα κριθούν από τη στάση τους και από το έργο τους. Από το αν, δηλαδή, στο τέλος της θητείας τους παρέδωσαν ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν για όλους, από το αν οι εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών βελτιώθηκαν ή χειροτέρεψαν, από το αν βελτιώθηκε το περιεχόμενο σπουδών ή, αντίθετα, από το αν θα βαδίσουμε ξανά στο δρόμο του «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια».
Καλή τύχη, συναδέλφισσα, και να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνη σου σ’ αυτή τη δύσκολη στιγμή. Απλά είχες την ατυχία «να ανοίξει σε σένα το αυγό του φιδιού»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι αντίστοιχα της ανάρτησης και να μην θίγουν την προσωπικότητα κανενός πολίτη.
Ευχαριστώ για τη Συμμετοχή